Pomimo dokładnej kontroli produktów w procesie produkcyjnym mogą się zdarzyć reklamacje jakościowe wynikające z różnych przyczyn (zaniedbania na produkcji, jakość użytego materiału, zła interpretacja uwag zamawiającego itp.). W każdym wypadku będziemy się starać poprawić taką reklamację jak najszybciej, mając na względzie dobro naszego Klienta.
Po zalogowaniu się na stronie programu każdy z Klientów w zakładce "Moje Zamówienia" ma dostęp do wszystkich swoich zamówień.
Prosimy w formie mailowej dokładnie opisać powód reklamacji i w miarę możliwości dołaczyć zdjęcia.
Prosimy także, by w mailu podać numer swojego zamówienia oraz telefon kontaktowy.
e-mail należy wysłać na adres kontakt@wyborowefoto.pl
Jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą telefonicznie bądź e-mailowo, aby rozwiązać ten problem. Każda reklamacja jest rozwiązywana indywidualnie.
Dość często występują "reklamacje" polegające na błędzie powstałym przez Zamawiającego (błąd w rozkładówkach, w personalizacji albumu czy opakowaniu) i innych zmianach, które życzą sobie ostateczni klienci. Jesteśmy na to przygotowani i możemy prawie zawsze poprawić taki produkt bez powtarzania go od początku. Koszt takiej naprawy jest zdecydowanie mniejszy od powtarzania całego produktu. Każda naprawa jest kalkulowana indywidualnie.
Sposób założenia takiej "reklamacji" jest identyczny jak reklamacji z winy Serwisu. (czytaj wyżej)
Informacje na reklamacji, poprawy produktów można uzyskać poprzez e-mail: kontakt@wyborowefoto.pl oraz numerem telefonu 575 700 819